tisdag 6 oktober 2009

Jag har fått paket!

Höstens "swap" skulle handla om prickigt/randigt/rutigt...inte så klurigt (tyckte jag, som jobbar med det jag gör) med tanke på att alla dessa mönster är i ropet just nu. All leverantörer ser till att ha sina prickar, rutor eller ränder på valda ting...lite 50-tal, och även mycket charmigt!

Jag har iallafall skickat mitt paket (hoppas det kommit fram?), och fått ett litet gulligt paket tillbaka. Ett rosa med vita prickar! Så sött! I paketet låg det ytterligare två paket, ett rutigt och ett vitt. I dessa en tuff disktrasa (Malin Westin) i svart och vitt, och en stor och praktisk kökshandduk (Green Gate) i grå-beige och vitt.

Passar perfekt!Tack snälla hemliga vän för din present! Jag tyckte det var jättefina saker, och de kommer att användas flitigt :-)

Hemma okt002 Hemma okt003

Ha en trevlig tisdagskväll, det tänker jag ha för det är premiär på

Desperate Housewives!

P.S Har inte glömt förra inlägget, måste bara hitta rätt nyckel så jag kommer in D:S

2 kommentarer:

Erika i Villa Lilja sa...

Hej Hemlige vän och tusen tack för de fina sakerna jag fick. Du hade verkligen träffat rätt =) Handdukarna matchar mina stolsöverdag och den lilla portmonä var precis vad jag behövde.
Tusen tack för allt och ha en skön kväll
Kram kram

A Seaside House sa...

Koselig presang!

Ønsker deg en finfin helg:)