måndag 8 juni 2009

Ett norskt paket…

…kom lastat med ett par jättesöta tabletter, ett jättegulligt kort, en påse med rosdoft, och en skylt…så nu kan jag bland annat gå och bada! Om bara värmen kunde komma tillbaka, jisses va kallt det är!

hemma juni 2009 002
hemma juni 2009 003 hemma juni 2009 004
   

Tack snälla swap-vän för att du hittade på så fina saker till mig!

********

Sen har jag ju varit väldans oartig! Jag har ju glömt att tacka alla som födelsedags-grattat mig här på bloggen. Skäms på mig!              Så till er alla;

TACK SÅ MYCKET!

6 kommentarer:

Syster vit sa...

Jag längtar så efter bad och strand, även om jag har tjuvstartat lite, badade i havet på Morsdag. Men hu va kallt det var, men det gjorde gott ändå;-). Kram Liselott.

2BarnsMamman sa...

Jag längtar också efter värmen. Vart tog du vägen, sommaren?

Lallis - liv och leverne sa...

Åh så fint:) saker som man blir glad för liksom:)
Kram Lallis

Mejrams! sa...

Tack för titten hos mig. Nu ska jag kika runt på din blogg, den känns så inbjudande. Ha en bra dag!/Merja

In my house sa...

Usch jaaaa,,, vart tog solen vägen.... Hyn börjar bli vit igen =)

Jättefint paket,,, så kul med paket!!!!!
Ha en bra dag,,, ännu så lyser solen lite mellan molnen,,, kanske blir de en fin dag =)

Kraaaaam på dig stumpis

Mitt smultronställe sa...

Ja det måste bli varmt snart!!!
Den här helgen ser mörk ut...

Hoppas den blir bra i alla fall!!
Kram Camilla