lördag 18 juli 2009

Nu har jag semester!

Äntligen kan jag också varva ner, och bara vara.  Äntligen kan jag träffa långväga vänner. Äntligen (förhoppningsvis) får jag åka och bada. Äntligen kan jag vara uppe hela natten. Äntligen kan jag ta en drink mitt på dagen. Äntligen kan jag se fram emot

FYRA

semestriga veckor! Och sannerligen vad jag ska njuta, tro mig :-)

Finns en “liten” hemlis i antågande…fast mer om det kommer lite längre fram. Kan bara säga…SANSLÖST!!! Tji hii!

Nu tar jag och hänger in nycklarna  och jobbarkläderna i skåpet, häller upp en kall, och (helt säkert) bara njuter!

Vi ses!

16732 Midommar-Åland 027
   

4 kommentarer:

UllaMona sa...

Ha en riktigt skön semester
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Skönt:)
Kram Lallis

Limerose sa...

Ha det gott på din semester nu. Vi har precis kommit tillbaka från Göteborg.
Vi åkte först till Skene och hälsade på Mattias farmor. Vi bodde på Hanatorps camping i stuga med Mattias föräldrar och syster hennes kille och barn. Sen for vi vidare till Nol till min bror och hans familj. Påväg hem från Nol (mitt inatta) så trillade Ronja utför brorsans stentrapp och klev snett! Rejäl STUKNING! (Så hon fick åka sittvagn hela dagarna, kunde verkligen inte gå)
Vi bodde fre-sön på hotel Riverton i centrala Göteborg. Lördagen blev en shopping tur och en promenad till Trädgårdsföreningen/Trädgår´n (se mitt blogginlägg)och en utflykt med grillning till min morbror i Härryda. Söndagen var vi på Liseberg. Söndagnatt kom vi hem. Det var vår semester för iår.
Nu börjar gubben med altanräcket som var helrutten upptäckte vi.
Vi hörs och ses kram

Min lya och jag sa...

Hoppas du njuter i massor av din semester,dina kalla och dina bad...

Saknar dina inlägg,hoppas de snart dyker upp igen :-)

Må så gott!! Kram Linda