måndag 3 augusti 2009

Lite salig…

…är jag! Vi ska flytta till en alldeles, alldeles underbar lägenhet! Vem kan tacka nej till detta? Råspont, pärlspont, kakelugn, trägolv, spröjsade fönster, skafferi med sjöutsikt osv. Ihaaa!

Nu gäller det bara att smöra in sig extra mycket hos vännerna, det krävs “lite” fix innan det är klart att flytta in, typ måla, måla, måla, måla…och lite måla :-) Och ganska snabbt också, den som ska ta min nuvarande lägenhet ville gärna komma in redan som igår, så här planeras det i en rasande fart.

Så risken finns att det blir ett litet uppehåll till med bloggandet, det ska ju flyttas med dator å bredband å bara gud vet hur lång tid det kan ta? Har hört att det kan vara riktigt trögt om man har otur, men jag hoppas på det motsatta så “peppar-peppar”.

Här kommer iallafall en liten förhandskik på “juvelen” :-)

Må så gott!

7 kommentarer:

Helena sa...

Det ser riktigt fint ut! Lycka till med flytten! Kram Helena

Min lya och jag sa...

Åh vad roligt:-) Ser jättefint ut redan på dessa bilder....lova att bildbomba oss sen när det är färdigt:-)

Kram Linda

UllaMona sa...

Säger bara stort grattis till lgh:ten...den ser verkligen stor ut...ser fram emot bilder.

Stor Kram och lycka till!!

Helena Dovier sa...

Vilken lägenhet - heeelt underbar! Jag kan bara tänka mig hur makalöst fint det kommer att bli när ni har bott in er där. Så himla roligt för dig att ha en sådan bostad att se fram emot! Jag gläds med dig och är lite, eller nej jag menar jääättemycket, avundsjuk :-).

Kram från Helena

Limerose sa...

säg till i tid så barnvakt kan ordnas så kommer jag & målar kram Rosie

Veronika sa...

Jag har precis installerat allt med bredband så om du behöver hjälp, får du slå en pling!!! Tack för flyttkortet!
Vad spännande med nytt - det var ett tag sen! Skönt också att du blev av med din lägenhet så fort! Hoppas på samma tur som du!
Lycka till annars med nya lyan!
Kram!

C sa...

GAAAAH! Det är bara där hos dig man kan få så fint boende. Jag vill också bo där och sitta i ditt fina kök och dricka te. Jag kommer snart, banne mig. Tro mig! KRAM!