torsdag 4 december 2008

158 inlägg, och en gran...

...med belysning! Det är vad jag har åstadkommit. Ja, inte granen men väl belysningen. Den var så fin i morse, täckt med lite snö. Det var nog meningen att jag skulle vakna till nåt vackert, för att få en bra dag menar jag :-)
_________
Och inläggen då! Tänk att det var så kul att skriva blogg, det trodde jag aldrig. Många tar paus, eller slutar helt, efter en stund. Tror inte att ni blir av med mig på en tag, det är för roligt helt enkelt! Så mitt
etthudrafemtioåttonde
inlägg tillängnar jag er, som stannar och läser mina rader. Och även till er som lämnar kommentarer; tack för att ni roar mig :-)
__________
Ha en mysig torsdagskväll!

7 kommentarer:

UllaMona sa...

Klart att man blir glad av en sån bild...gran med belysning i december mörkret.

Jag är så glad att jag hittade din blogg!!
Kramen

Syster vit sa...

Mysig och julig bild, nu känner man allt att det närmar sig, julafton alltså. Kram Liselott

Anonym sa...

hejhej :) jadu detta med att byta gardiner, jag sorterade ut det ur min prioriteringslista dels för att jag har rätt diskreta gardiner nu, samt att i år vill jag ha en lite mer nedtonad jul, har bara tagit fram det som jag verkligen tycker om :)

vilka fina bilder du bjuder på, du har det så fint hemma, och vad snyggt du pyntat!

stor kram sara

Syster vit sa...

Ditt svarta skåp är jättesnyggt, det kunde vara fint med en krans av ädelgran...den är ju lite gråaktig...bra ett förslag. Kram Liselott

annashusidingtuna sa...

Så fint det blir på en gång när det är lite snö.
158 inlägg, verkligen värt att firas tycker jag.
Kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det är verkligen värt att firas:)
Kram Lallis

Margareta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.