lördag 13 december 2008

Award!

Jag har fått min första "award"! Jätteskoj! Det cirkulerar ju lite "priser", och det handlar om att man har en blogg som uppskattas helt enkelt. Problemet är att jag inte kan tyda vad det är? En ros, en fågel...jag ser inte! Ha ha! Men jag tackar och bockar, och njuter! Tack snälla Systrarna Vitt!
Man ska skicka den vidare, men jag har svårt att välja vilka som ska få den. Det är så många som är värda en liten uppmuntran. Hoppas att den kopieras hej vilt bland blogg-entusiaster, ta åt er! Varsågoda!
________
För övrigt en mycket trevlig fredagskväll! Man kan grilla hamburgare trots -5 och 10 cm snö, tror nästan att det blev bättre än på sommaren :-) Tack K och M för en mysig kväll!
________
Nu drar jag vidare, det vankas julbord om ett par timmar!
Ha en mycket bra lördag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket själv! Vi är allt lite små trötta båda två idag ;-) Men men det kostar att ligga på topp! Va så mysigt att ha Er hemma på lite Mat. Få se vad vi hittar på nästa gång. Hoppas att du får en bra kväll.
Kram K

annashusidingtuna sa...

Grattis till din award!
Tror att det ska föreställa en ros.
Ha en fin lucia kväll.
Kram Anna

marianaskeramik sa...

men grattis till priset!
hoppas att din helg har varit bra
ha de gott
marianaskeramik

Limerose sa...

GRATTIS Vad kul! Tittar en in snabbsväng imorgon på butiken. Och du...jag har lite nya bilder på bloggen...kram

Unknown sa...

Jag har tolkat det som en röd fågel, men nu då du skrev ros så måste jag säga att det i sammanhanget kanske ändå är en ros... kul med ett pris, grattis!