måndag 29 december 2008

Nu jädrans...

...ska här tas bra bilder! Sonen och jag fick ny kamera i julklapp, skillnad som natt och dag, eller hur?! Snällt "x" man har! Tack "H", precis vad vi (jag) behövde :-)
_________
I övrigt en bra julhelg, mest vilande. Precis vad jag skulle ha min ledighet till alltså. Nu ser jag fram emot nyår, ska fira med holländare. Ska bli så kul, spännande, och lite annorlunda!
_________
Lite nytta, lite shopping, och lite mera slapp väntar idag.
Gud va skönt det är att vara ledig!
_________
Må så gott!

6 kommentarer:

sjömilla sa...

Ha det bra i nyår och vi rings. Bra bild!!

Syster vit sa...

JA va skönt det är att bara få vara. Det ska vara så tycker jag, att få ladda om. ja fina bilder blev det me nya kameran också.
Ha de gott
Kram
Marina

Anonym sa...

Riktigt fin skärpa med nya kameran, kul....minneskort är inköpt, med rabatt tom....berättar varför när vi ses...
Orkar inte ut ikväll....kommer förbi i morgon om du är hemma?
Ha en skön kväll!
Kram Eva

Hemma hos Razzel sa...

Blir lite avunds.. Min 14-åring drömmer om en Nikon D60 och jag har lovat henne att betala halva om hon sparar ihop till halva. Detta i någon slags uppfostringssyfte, - men jag lääängtar ju efter en kamera så jag måste nog börja fylla på hennes konto i smyg.. ; )

UllaMona sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag Dig och Tack för din trevliga blogg som jag ofta läser.
Kram

Skomakartummen sa...

* Gott Nytt år *
Kram Sari