tisdag 26 februari 2008

Flytta?

Mitt hus (som jag hyr lägenhet i) är ute på försäljning, det har det varit sen jag flyttade in för ca två år sen, men det är nu som det verkar vara attraktivt! Det ska visas både hitochdit, nu får jag snart spader! Jag vet ju för f-n (sorry, skyller på GI, ger upp mer å mer för varje dag, skit samma) inte om jag får bo kvar, eller inte....suck! Så är det nån som läser och vet med sig att dom kanske hört nån som har en trea eller fyra, inga fantasihyror eller kallhyra - HÖR AV ER TILL MIG!!! Gäller väl er som vet vem jag är, för jag vill inte ha en lgh i Malmö eller Umeå, även om det kanske är lite lockande ibland *fniss*. Vi som bor så bra med trädgård och allt och mitt i stan, men det är klart, får man flytta så kan man ju passa på att rensa å välja nya tapeter å köpa nya kuddar å gardiner å.............zzzzzzzzzzz!!!!
Sov så gott, jag börjar packa :-)
(japp, jag gillar Paradisverkstans fin-fina saker, dom kommer då rakt inte att rensas bort om det ska till å flyttas)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lina! Kul att följa dig här! Nu ser jag att du pratar om din lägenhet. Än har du haft tur, men huset bredvid dig är nu sålt. Förstår din frustration, men prata med Wilhelmsson! Han har ju lägenheter i hela stan å lite till!
Väntar med spänning på uppföljningen här :-) Kramar från Verran

ColonialEast sa...

Hej! Första gången jag är inne hos dig. Trevlig blogg! Jag har ett liknande symaskinsbord som du har på en av dina bilder. Målade om det till ett schackbord. Ha en trevlig kväll!