fredag 29 februari 2008

Tavlor...

...har jag inte så många av. Jag är en sån där som anser att: ska man ha konst ska det betyda något och man ska bli varm i hjärtat när man ser det. Jag vill inte ha nåt framme bara för att man har fått det, och för att man ska vara snäll eller nåt. Därför så har jag en i köket som är ett arv från min pappas mormor, jättefin! Så har jag en på toa, present för att jag hjälpte till att flytta en vän till ny lägenhet, förmodligen det enda med "kulörta" färger i mitt hem, å sen till dom fem bästa....som min bror Micke Olsson har gjort, ganska stolt lillsyrra är jag! ;-) Därav länken till Andyland på bloggen. Han tecknar och sen bearbetar i datorn. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom, men ja FINA ÄR DOM, å jag blir minsann varm i hjärtat, speciellt mycket av Genom fönstret, föreställande en underbar liten kråka. Hoppas det värmer lite nu när våren verkar komma av sig lite!

Sov gott!

Inga kommentarer: