onsdag 27 februari 2008

Inga "efterbilder"...

...kommer det att bli på hissgardinerna till sovrummet....eftersom jag inte gillar aprikos så kommer dom att åka ner på lördag eftermiddag, när jag kommer hem från IKEA i Örebro, där jag har köpt mig ett par vanliga vita mörkläggande rullgardiner, så dä så! Gud vad man kan bli trött på beige, blir det inte gult så blir det gammelrosa, och eftersom jag inte vill ha sånt i mitt hem så åker dom ner, ha ha! Var till lokala tygaffären i dag och inhandlade ett svart-vit-randigt tyg (sitter även uppe i vardagsrum) som kommer att bli kappor åt dom nya rullgardinerna, så ska ni minsann få se....ha ha ha!!! Jag blir inte förvånad att det blir galet när jag håller på, det händer titt som tätt, men får man riva ner och bli lite trött så brukar det bli sååå bra tillslut, det kommer å hända nu med!
Det värsta är ju att dom måste sitta till lördag, tur att det är i sovrummet, man blundar ju ganske mycket där :-)
Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket för lyckönskningarna! blir så glad!! ja visst är det konstigt att folk inte fattar hur en inflytt/utflytt går till.. det verkar ha löst sig iallafall..

fin blogg du har!!

stor kram sara