måndag 25 februari 2008

GI = IRRITERAD!!!

Jag är så godissugen så jag tror att syltburken i kylskåpet ligger riktigt illa till snart! BLÄ!! Vill bara komma i "dom där" brallorna, ska det vara så jä-la svårt att sluta äta....skrattar åt det en dag, skrattar åt det en dag....arrrrggg!!! Ja, ja fick i allfall vara ledig på eftermiddagen, sydde mig ett par nya hissgardiner till sovrummet, ingen 1800-talsmodell med en massa ringar å trådar, för avancerat för mig, men väl en enkel modell med fodrat tyg och knytband. Byter till mer vitt i vår, det svarta får vika åt sidan, vila i garderoben lite. Ska byta överkast å en del annat och bild kommer när härligheten är klar (har jag sett att man skriver på andra bloggar :-). Och så har jag äntliten fått en anledning (laglig) till att fara på IKEA-varuhuset YES!!!Vitlökspressen pajade i går, min andra faktiskt, måste ha nypor som inte är som test-folket på IKEA, ser mycket fram mot besöket, alldeles för länge sen sist! Simon & Thomas i kväll, tror inte att dom varken går på GI eller pajar vitlökspressar, men starka nypor har dom säkert!!! Ha ha!
Mysig måndagskväller!!
Mitt kök på bilden förresten, dom gardinerna har jag inte sytt :-D Och jag ska ta bort datumet på korten, har bara inte kommit in ordentigt i PhotoShop, men sen så...!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det läbbigt å vara sååå sötsugen! Fint du har i ditt hem:-)

Kram, kram
/Eva!

Anonym sa...

Såg du på Simon & Tomas på kvällen? Jag är GRYMT sugen på dem tapeterna dem satte i hans vardagsrum.. =) Det får bli när jag köpt hus... *S*

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej Amelie!
Kul att du kikade in. Jag har ju inte kommit så långt, men ska väl inte tröttna allt för fort, så det blir nog mer! Såg tapeten, jättecool (inte min stil) men det blev riktigt snyggt när det var klart!
Gud, vad jag saknar vårt jobb!!! Trodde inte att det skulle bli så märkbart, men 7 år sätter tydligen sina spår....hoppas att ni fortfarande har lika skoj, ja, ni som är kvar :-)