torsdag 10 juli 2008

Här händer det grejer!

Ja, jag vet att jag inte skulle till å blogga nåt...semesterpaus,
eller vad det var ;-)
Måste bara få visa mitt senaste fynd! Har velat ha Adirondack-stolar i flera år, vet att någon hade såna när jag var liten, sen dess har jag varit såld på dessa. Tyvärr kostar originalet ett antal lappar och jag är så glad att Lövåsen-dotra sa: såna har jag, finns på Jula, kostar bara 379:-! Jag kollade hemsidan...å, då var det kampanj: 249:-!!! Yes, yes, yes! Fotpallen (99:-) var tyvärr slut, men kommer in igen och då hänger jag på låset! Självklart ska den inte vara trären speciellt länge. Ska nämligen få "banka-spetta-mäta-hjälp" i morgon fredag. Och efter det ska det naturligtvis målas och piffas. Efterbilder kommer på hela kalaset...å, det kommer bli så bra!!! *big smile*
See ya!
Bilder från Jula och Trädgårdshus

3 kommentarer:

Veronika sa...

As fina stolar! Verkligen! Hoppas ni bankar med "tillstånd"? Ska bli kul att följa. Agne menar att hyran ovan dig har sänkts p.g.a. att köket är i gammalt skick. Men du fick gärna byta lägenhet. Sen sa han att din lägenhet också är nedprutad. Kramiz

Malin sa...

De stolarna är helt underbara. jag vill oxå köpa ett par. tack för tipset om Jula
Kram malin

Veronika sa...

Jag var på Jula idag. 149 kr!! :-)