torsdag 3 juli 2008

100 inlägg!

Ska kanske gratta mig själv, eller? Skriver i allafall nu mitt HUNDRADE inlägg! Kul har det varit, och mer kul ska det bli. Men nu gör jag som så många andra i bloggvärlden, tar en sommarpaus. Finns varken tid eller ork att forma till trevliga inlägg med läsvärde ;-)
Troligen kommer jag inte att kunna hålla mig borta helt, är ju om inte annat nyfiken på andra bloggare, och då kanske jag slinker inte med ett par mycket genomtänkta rader. Glöm inte bort mig, jag återkommer när glassgubbarna tömt sina boxar. När kubbspelet är mer gräsgrönt än träfärgat. När badbollen inte fyller sin funktion längre. När grillning bara känns jobbigt (och man bara vill ha stuvade makaroner och köttbullar). Och när sommardrinkarna övergår till höstens Irish Coffee, då kommer jag tillbaka, å då ska det bloggas igen!!! Ha en alldeles underbar sommar, kanske ses vi?!?! KRAM
P.S Tack alla som skriver kommentarer till mina inlägg,
det är sååååå trevligt!!!
Bilden kommer från saturnus.se

6 kommentarer:

Veronika sa...

Trevlig sommar Lina och kom gärna förbi och kika på vårt helvetes bygge! Haha!!! Skål på dig i sommarvärmen!

Anonym sa...

Trevlig sommar och jag kommer att sakna dig.
Kramis!

Grodmamman sa...

Ha en bra sommar så ses vi i höst!
Kram

Limerose sa...

Fredag den 11 juli kommer vi och bankar stolpar och designar din trädgård. Mat och alkoholfritt till oss båda :-) KRAM

Solsjö - Under en vind sa...

Ha det gott i sommaren! Kramar!

Kalkstenssommar sa...

Grattis till det 100:e inlägget!

Hoppas nu att du får en härlig sommar med många glassar, sol o bad!

Vi ses, kramar

L