fredag 18 juli 2008

Kamera-tjafs!

Nån är visst lite tjurig (kameran), och jag får vänta med att lägga upp bilder på min nya fina uteplats! Sista lilla piffet är inte klart, men jag hoppas på fint (upphåll) under helgen ;-)
Har även hunnit med en mycket trevlig möhippa! Mycket skratt och tok, och en alldeles lagom kväll med både vin å god mat
i Stadsparken.
Nu kan jag t o m räkna ner timmar till semestern,
ska bli såååå skönt!!!
27 hours and still counting ;-)
Må gott, jag kommer med bilder så fort "proffset"
har trixat till kamera-skrället!!!

2 kommentarer:

Veronika sa...

Spännande! Jag har åsså problem med min kamera. Limerose säger att det kostar 500 kr för att kolla vad det är för fel och 2500 att laga om man inte har garanti. Den ska gälla, men Agne har tappat bort kvittot eller inte sparat det. Så jag har preciiis beställt en ny kamera. http://www.pixmania.com/se/se/584723/art/pentax/optio-s10-silver.html
Den jag har kostar mrllan 4-5000 kr 7.2 megapixlar, men nu tog jag en 10 megapixlars gör 1379. Hoppas den är bättre för den ska vara bra att ta bilder på folk som rör sig, och det har jag inte lyckats med hittills. Trots så dyr kamera! Ser fram emot att se din gård! Trevlig helg och framför allt SEMESTER!!! Kramiz

DjHawkeye sa...

Jag hjälper dig med kameran snart. Kram