fredag 2 januari 2009

Välkommen 2009!

Så blev det då slut på -08! Hoppas att -09 tänker vara snäppet bättre, det vill säga roligare, varmare, påhittigare, galnare...ja, allt det där som -08 inte riktigt kom upp till. Jag siktar på ett superduper år :-) Bäst att vara allert för precis där bortom horizonten kommer superduper-året galopperande, i en rasande fart. Måtte dock inte -09 gå lika snabbt som -08! Nog för att jag gillar snabba bilar, men för den skull inte snabba år!Kan nån dra i bromsen!!!
:-)
______
Ha en fortsatt bra början på -09!

5 kommentarer:

UllaMona sa...

Jag ska hjälpa dig att dra i bromsen..för jag vill inte heller att tiden ska gå såååå himla fort. Jag vill hinna med massor av saker detta 09.
Stor Kram till Dig!

My sa...

Kan bara instämma. Dra i bromsen! Okej, vi hjälps åt. Då kanske det funkar :)

Det börjar bra med dessa fantastiska solkalla dagar. Vi får hoppas att det är ett tecken...

Kramar till dig

UllaMona sa...

Krya på Dig! Jag känner mig faktiskt mycket bättre idag, det blir ingen jobbdag i morgon, ska stanna hemma och fortsätta vila.

kjam kjam

Kalkstenssommar sa...

Hej Lina!
Tack för dina fina kommentarer hos mig! Allt är bra med mig, det har bara varit för mycket av allt i höst, jobb, fritid, fixa, så då blir man trött. Jag hoppas jag orkar bli lite flitigare med inlägg nu när nya året kommer.

Ja, tiden går fort, det sägs ju att vi mäter tiden i förhållande till vår ålder. Det är därför ett sommarlovet var så långt när man var liten..... (min tid delas ju in efter 40 år nu..!)

Gott nytt år på dig min favoritbloggerska!

L

annashusidingtuna sa...

Ja, ibland har tiden en tendens att gå alldeles för fort.
Gott nytt år!
Kram Anna