tisdag 25 augusti 2009

Jag har ont i magen...

...sådär som man har kvällen innan julafton! Varför, jo
Formex -09 minsann! Har ju varit där ett par gånger förut.
Jag blev faktiskt inte så impad i våras, men nu tror jag att leverantörerna har gjort sitt yttersta för att vi ska glömma allt vad kriser heter, hoppas-hoppas!
Målandet börjar nå sitt slut, lite piller-i-plott och missad ifyllnad. Snälla pappa ska lägga in nytt golv i köket, och så kommer snickaren och elektrikern att gör sitt. Efter det är det "bara" att flytta in...tjo hoo!
Ha en trevlig vecka! På återseende!

1 kommentar:

Ingmarie sa...

Har inte ens fått börjat måla än..Jag blir galen av att inte få sätta igång!Men så äe det väl med vattenskador...det måste ju torka ordentligt!
Men att bo på 15 kvm med familj o kokplatta tillhör inte mina favoritsysselsättningar!

På återhörande....