fredag 21 augusti 2009

Sista rycket!

Nu så börjar det reda sig med nya lyan. Gud så skönt att få måla allt innan alla möbler kommer på plats, det underlättar kan jag lova! I morgon lördag kör vi sista rycket. "Brudarna" har jag lockat med mat och vin, så de kommer iförda målarstassen, och tänker helt enkelt "bjuda" mig på en lördag med målningshjälp...är inte det justa vänner så säg?! Snacka om att man blir "skyldig" tjänster efter detta, men jag är så tacksam så (bara så ni vet)!
Mina inlägg har ju inte duggat tätt, tack vare ovanstående. Och bara för att ni som är in och kikar på min sida inte ska få se samma gamla inlägg flera dagar i rad, så kan jag rekomendera bloggen "In My House"...titta och njut! Jossan har världens fantasi, och skriver inlägg som vem som helst kan bli på bra humör av :-)
Ha en underbar helg! Jag återkommer så fort färgen torkat :-)

Bilden är tagen av "In-My House"

4 kommentarer:

Hanna sa...

Så härligt att få hjälp.
Hanna

Villa Björkebo sa...

Vilken underbar lägenhet du hittat! Helt i min smak.
Det var en *liten fågel* som viskade om din blogg. Hit kommer jag återvända ofta.
// Linda

In my house sa...

Hihi, vad sööööt du ä =) kul.... Jobba på, ett å två =)

Kram j

Limerose sa...

Det var bara kul att få hjälpa dig gumman. Hoppas ni hittar massa fina prylar på mässan. Kram