tisdag 11 augusti 2009

Kladd-e-li-kladd!

Gud vad roligt det är att kladda…med färg! Jag är inte duktig på att kladda på golvet, eller där det inte ska vara färg, men på mig själv finns det visst inga gränser! Tycker att det är lite härligt att bara få torka av sig på brallorna när nävarna börjar bli lite fööör kletiga. Är nog lite barnasinne som kommer tillbaka, japp det tror jag :-) Tänkte dock inte (denna gången heller) på att det skulle krypa igenom lite färg, men med en lagom rivig rotborste så går det säkert bort :-)

Målandet tar en liten paus om ett par dagar, snickaren ska in och göra sitt. Åh, vad jag vill att det ska vara klart! För att inte tala om sonen, som planerar sitt eget rum…undrar om han har det från mamma? Han tycker att om det gick så skulle en skate-ramp göra entré i vårt nya hem (hans rum), men jag tror inte att hyresvärden skulle uppskatta det så på den linjen fick det bli…men jag tror faktiskt att en liten, men stabil konstruktion faktiskt skulle få plats…men det vågar jag inte tala om för tonåringen “F” *ler*

Ses snart igen!

hemma 003

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att bli SÅÅ fint där...
Tack för visningen, om inte förr så ses vi på målardagen!

Ha det så gott och måla på.

Kram Lina.

Limerose sa...

Spännande, ska bli kul med målardag. Kram

UllaMona sa...

kul när det kommer bilder..när målningen är klar

In my house sa...

ÅÅååååå guuuud vilken lgh,,,¨åååå va gla jag blir för din skull.... ska bli spännande att se utvecklingen,,, hade jag bott närmare så hade jag gärna hjälpt dig,,,, yes jag vet,,, vi hade säkert tagit några glas vin oxå samtidigt =)

Kram j

Ida sa...

Gud så underbar lägenhet :)