söndag 2 mars 2008

Inredningsutbränd?

Jätterolig lördag på IKEA, och ett par andra ställen fick naturligtvis besök också :-). Hittade äntligen ett par rullgardiner, dock på JYSK, redig prisskillnad mot Ingvars möbelvaruhus. Det var nedsatt med 40% så jag "tjänade" drygt 110:-/rulle....kul, för då kunde det ju slinka med lite annat också, hmm! Så till det lite underliga: inga problem att få reafynden på plats, inga problem att sy nya gardinkappor heller, men nu så har det tagit stopp....jag får helt enkelt inte till "piffet"??? Tror det beror på himla tråkigt väder i dag, eller så är jag inredningsutbränd, håller helt enkelt på för mycket plus att jag ena stunden vill ha det så och nästa så (suckar lite)....det stör mig! Å, en sak till stör mig, det går inte att få tag på svarta plädar som INTE är i fleece, vill ha en stickad, finns inte! Hör av er till mig om ni vet, då blir jag glad och så kanske jag kan inreda igen!
Mysig söndag :-)

2 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Tack för besöket i min blogg!!

vad trevligt du har det!!!
Alltid kul när man fyndar..när det inte blir så dyrt...
Gillar ditt kök så fint..
ha det gott..
kram Anna

Anonym sa...

Det kommer tillbaka. Snart får ni in nya saker till butiken och din hjärna börjar snurra igen. Tack för igår, mycket trevligt. Kolla in mina nya konstverk på limerose. Kram