torsdag 26 juni 2008

Gott om inlägg...

...är det ont om!?! (Referat a la Oscarsson) Har liksom inte orken att blogga. Tror att semestertarmen suger på rätt bra, räknar mest ner hela tiden :-) Rea på jobbet så det har varit en hel del shoppande kunder, kul att det händer lite! Ser fram mot helgen, ska på partaj i Karlskoga. En kompis kompis fyller år, och vi passar på att ta en liten kortweekend. Det ska shoppas och sörplas drinkar. Hoppas dock att alla håller sig friska (håller tummar) ;-) Tacosfix i kväll, plus tvätt- och städkrav! Ha en bra torsdagskväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så roligt i helgen, ni får nog tur med vädret!
Det blir lugnt här hemma, lite träning med Lotus:-)

Kram Eva!

Limerose sa...

Jag tar lite semester från bloggen med. Men jag finns fortfarande i verkligenheten :-)
Hoppas att ni hade det superduperbra i helgen.
Gubben och jag tog en romatisk helkväll med bio, thailänsk restaurang och hotellnatt i Örebro.
Jättemysigt och skönt. Mattias syster är här nu i en ca en månad.
Jag ringer dig nån dag . Kram kram

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Long time no see. Jag har bara jobbat o jobbat. Men det verkar som du är inne i samma. Viss skall det bli skönt med semester!!!

Alltid lika roligt att kika in till dig.

Nu blev jag lite nyfiken - timme blå - vad är det o hur fick du till det?

Kramar L