söndag 26 oktober 2008

Kök-piff!

Jag är verkligen en äkta sopa, på att ta bra bilder! Kan inte tänka mig att kameran är så dålig...eller? Nu har jag provat med följande: med blixt, utan blixt. Med snögubbe, utan snögubbe. Med tulpan, utan tulpan. Med snabbt springande streckgubbe, utan snabbt springande streckgubbe. Dessutom har jag kombinerat ihop dessa på alla tänkbara sätt också. Finns det nåt mer att göra, än att lämna kameran till återvinningen? Hur det än blir lovar jag följande; en vacker dag så ska jag få till det! Vet inte när, vet inte hur, men nån gång ska det baske mig gå.
Just so you know!
_______________
Har piffat i köket. När hösten och vintern kommer är det jag som mörkar ner ännu mer. Egentligen ska man ha ljust i "piffet" vid den här årstiden, för att kunna "få i sig" så mycket ljus som möjligt. Inte jag, jag har liksom vänt på det hela. Som en hydda ska de va! Blir mysigare så.
Så kommer köksbilden, då. Ta det som det är, men det ser inte ut som ett "tant-kök" på riktigt. Gud så plottrigt det blev på bilden...hua!
_______________
Och som vanligt en helg som bara brakar iväg. Städa, tvätta, laga mat, diska....osv. Gud så tråkigt! Men vad göra? Jag ser fram emot fredag, då är man bjuden på kalas...å ska sjunga "Sing a long"...synd om dom andra som också ska dit...ha ha ha!!
_______________
Ha en jättemysig söndagskväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallojsan! vad fint du har det i köket, gillar att det är svartvitt. tycker inte alls att det är plottrigt!

ja det där med golvet skulle man tröttna på, men jag skulle vilja ha 4 plankor att sätta som tavla på väggen.. men det går tyvärr inte :(

stor kram sara

Kalkstenssommar sa...

Nämen, tantkök? Inte alls! Det är ju supersnyggt!!!

Jag håller också på och mörkar ner - tycker det är mysigt - boa in sig lite.

Ta tag i din fåtölj - det var inte så svårt när jag väl fick ändan ur vagnen....

Blir alltid så glad när du varit o hälsat på hos mig! ;-)

Kram L

Hemma hos Razzel sa...

Köket är ju jättefint, både stilrent och mysigt!
Har också upptäckt att man tycker att allt ser bra ut men när man tar ett foto ser det rörigt ut... Förstår inte....