måndag 20 oktober 2008

Natur!

Så kommer veckans första "tema-bild".
Varför?
Jo, jag har antagit en utmaning från bloggen Peppar och Vanilj.
Klart att jag hakar på...speciellt eftersom innehavaren av just den bloggen verkar ha en förkärlek till det svart-vita. Vet inte, men det känns som att jag känner igen det?? Ha ha!
Listan kom ju med mitt förra inlägg,
men till saken hör att det ska vara svart-vita bilder.
Jag använder mig av
gråskala
i Photoshop. Lite ringrostig, men det ska nog gå :-)
Håll tillgodo med mitt försök till natur i svart-vitt!
I morgon kommer nästa!
_____________
Jag grejar hemma....den som väntar får se!
_____________
Ha en jättebra måndag!

1 kommentar:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Svartvita natur ting i en härlig komposition...stenarna är så där härligt mjuka va!?

Kul att du är "på" :D

Vi ses i morgon!?

Kram Tina