söndag 12 oktober 2008

Numbers!

Var hos vännen med alla idéerna idag, på vägen dit fyndade jag lite. En av bygdens alla lågprisaffärer slog igen. Jag skulle bara in och köpa lite folie när jag ändå åkte förbi. Snacka om att man missar mycket när man inte har lokaltidningen...det var nämligen 80% på allt!!! I vilket fall så blev det lite annat än folie (slut). Det fanns inte så himla mycket kvar, men jag kompletterade mina kaffekoppar, fanns en stackare lämnad. Och så hittade jag lite siffror...vad det ska bli av dom...får ni se en annan dag!!
______________________________
I övrigt ännu en helg som bara rasslat förbi, jag hinner ingenting. Tiden bara rusar förbi. Häromdagen kom lappen om förhandskatalogen på HM:s vårkatalog, hallå!?!? Fortsätter det så här...är jag åttio inom ett par veckor!!!
_____________________________
Har även börjat planera för en semester. Verkligen "börjat", det finns ju ett antal ställen man skulle vilja besöka...vad ska man välja? Skulle vilja ta en tripp med sonen,
och en tripp i goda vänners lag. Suck!
_____________________________
Jag fortsätter med att försöka vara kreativ (det började ju trots allt som en inredningsblogg),
och rusar på i ljusets hastighet, verkar ju inte som att det går att bromsa!! Up and away!!
Ni får ha en trevlig söndagskväll!

2 kommentarer:

Helena Dovier sa...

Snygga siffror, det blir kul att se vad du hittar på med dem.

Håller helt med dig om att den italienska glassen är supergod. Själv har jag aldrig ätit någon godare glass, och då har jag ätit MYCKET glass i mina dar :-). Så how about planering av en resa till Rom på semestern? Rekommenderas varmt, dock inte under högsommaren när det gissningsvis är utomjordiskt varmt i den stan...

Ha en bra tisdag!

Kram från Helena

Anonym sa...

siffror kan alltid vara bra att ha. hur det kan bli. man vet ibland inte vad man behöver förrän man ser det.
så är det med mig iallafall