torsdag 30 oktober 2008

Utmaning!

Jag fick en utmaning av Marrimoster.
Här nedan hittar ni reglerna.
Följande gäller:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
_________________
M I N A S J U
* Jag är tatuerad vid tre tillfällen,
och nån gång ska det bli mer av det.
* Jag har fortfarande mina tonårings-sovmornar,
d v s fram till 12.00 utan problem.
* Jag är tremänning med Peter Nordström, som spelar hockey i Färjestad. Tror dock inte att han vet vem jag är.
* Jag gillar att tanka, det luktar så gott.
* Utan lypsyl eller läppglans blir livet en katastrof.
* Klarar inte av små klisterlappar på saker och ting. Måste pilla bort t ex på vin- eller whiskyglas.
* Har varit på E-Types hotellrum en gång *ler*
_______________
JAG UTMANAR FÖLJANDE
______________
Passar på att tacka alla som skriver kommentarer hos mig.
Det är så roligt att få gensvar på sina inlägg!
______________
Och till Amelie:
Jag använder Alcro Servalack vattenbaserad mattsvart. Den är jättebra, och bli inte alls flammig. Jag tar en liten skumgummiroller först, och vill man så kan man dra efter med pensel. Det jag inte rekomenderar är den vita färgen i samma märke. Totalt värdelös. Den täcker inte alls, och den är för "torr" för att få ett godkänt resultat. Lycka till med ditt projekt!!
______________
Till er alla: ha en mycket trevlig torsdag!

9 kommentarer:

Kalkstenssommar sa...

Åååååååh, va kul med en utmaning! Jag hänger på - måste bara klura lite först....

Vi ses o hörs,

kram L

A home far away sa...

Kanonkul utmaning! Och dina svar är nog bästa av dem jag sett hitills, fniss...


Hoppas att du har en fin kväll
Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

hej gumman!! tack för utmaningen, ska klura lite (har fått den av 2 st andra också) och sedan svara..

vad är det du målar??

stor kram sara

In my house sa...

NÄÄÄÄÄMEN nu blev jag nyfiken.... Vad har du gjort med E-type????? Grrr, va nyfiken.... =)

- Hoppas allt ä bra,,, de är så himla kul att läsa lite mer personlig info om alla,,, man får en lite klarare bild av tex dig din brutta!!!!

Sov gott,,, nu ska jag nana!!! Zzzz Zzzz Zzzz kram j

In my house sa...

Duuu, jag gillar oxå bensin =)

Anonym sa...

halloj! ja filtarna är underbara, mjuka och sköna.. man ligger himla skönt under dem måste jag säga ;) passa på att köpa du med medans det är rea, du får ju 3 för 2!

stor kram sara

Helena Dovier sa...

Tack för att du tänkte på mig med utmaningen! Men utmaningar är tyvärr inte min grej, så jag hoppar nog över den... Hoppas att du inte tar illa upp!

Ha en fin fortsätning på helgen!

Kram från Helena

UllaMona sa...

En "tant" ;-D som undrar ...över det sista av de sju.....

Kram

Anonym sa...

Tack, det var jättegulligt av dig att tänka på mig men jag måste tyvärr säga att jag inte hinner med utmaningen. Men tusen tack för att du tänkte på just mig! kram