onsdag 1 april 2009

Äntligen!

Solen skiner för fullt, och det kvittras i trädtoppar hej vilt! Oj, vad jag (och säkert fler) har väntat på detta, och allt som hör våren till. Vet inte om det har varit en ovanligt lång, mörk och seg vinter, men våren är verkligen mer än välkommen :-) Har hört, och jag hoppas verkligen att de som ska kunna sitt inte tar fel, värmen och solen ska stanna hela helgen :-) Tjo ho! Grillpremiär kanske? Det bästa på allt är att klockan i detta nu är 20:19...å det är fortfarande inte mörkt...iiihhaaaaa! Det är väl vårtecken om nåt, eller? Visserligen så svär jag om någon månad, när det är ljust nästan hela dygnet, så när som på ett par timmar...men det tar jag då :-) Nu njuter jag i fulla drag av fler ljusa timmar i rad.
______________
Mysig onsdagskväll!

2 kommentarer:

My sa...

JAAAAAAA!!! Grilla! Grilla! Grilla! *hoppar i takt med orden* :)

Jag har fräknar på näsan! *hihi* Har förmånen att kunna ha kontoret i solen om jag vill...

Jag tror att vi blir lite pigga av det här ljuset som vi saknat så länge! Kramar

Anonym sa...

Visst måste väl ändå våren ha anlänt nu :) Igår var det ett strålande väder och jag håller allt jag kan hålla för att detta kalasväder får stanna.

Tack så jättemycket för din åsikt om mina kuddar :) Ja jag har bestämt mig nu att sy fler kuddar till sängen, man kan väl inte få för många kuddar, eller hur ;)

Ha det så bra.
Kram Åsa