onsdag 29 april 2009

Från en stjärna...

...till en annan! Har precis tittat på Roomservice. Var ju tvungen när en viss långhårig, lerduveskjutande, euro-disco-kung skulle vara med och inreda en del av en lägenhet. Visst var det lite häftigt, det kan jag hålla med om, men jag skulle personligen inte vilja ha zebrarandiga tapeter...skulle vara för att han satt upp dem då *fniss* Det jag funderar på är hur tjejen, som hade lägenheten, inte blev mer "fri-spelig" när E-Type kom fram bakom en dörr och sa att "han minsann byggt hennes nya soffa". Det var ju trots allt hennes idol! Hade det varit en annan hade nog zebratapeten fått liv och sprungit som en gazell pga det hysteriska vrål som lämnat min strupe...helt sant, jag lovar!
__________
Införskaffade en ny blomma idag. Bor man på liten ort så kan man ju "flirta" lite med blomsteraffären. Ville så gärna ha en Stjärnpelagon (efter att ha sett en på bild), och idag så kom denna lustiga pellis i min ägo. Hoppas bara att den klarar sig, har ju lite otur med levande växter, men med lite extra kärlek å näring så ska det väl ändå kunna gå :-)
__________
Må så gott!

3 kommentarer:

marianaskeramik sa...

hej vi måste ha gåt om varandra med kommentarerna. kolla min kommentar i förra inlägget, om du laddar ham det lilla programmet kan du få bilder bredvid varandra.
hej hopp
mariana

Min lya och jag sa...

Håller med dig ang tapeten...den var lite väl mycket.....

Passar på att önska dig en trevlig sista april!!

Kram Linda

Ida sa...

haha jag hade i min gammla lya en tapet som såg ut som en zebratapet svart/silver men rätt cool fast då hade jag den stilen lite i just det rummet med safari stil då funkade det men idag nja inte i mitt egna sovrum en gång till .härligt fin stjärna. hade bra kram