fredag 29 maj 2009

I dag blir jag “tant”!

Det känns nästan så, eller det gör det kanske inte heller? Lite panik med tanke på att nästa gång det är jämt så blir det “the big four o”…ho ho ho! Ja, ja det är väl bara att hänga med, jag förlitar mig helt på de som säger att livet bara blir bättre med åren :-)

Jag firar dagen med gräsklippning, tvättning, städning och strykning…men i morgon är det redigt party som hägrar. Jag och “Phoebe Buffay” firar 70-årskalas i stadens eget disco-palats! Mat, dryck och en redig dos med skratt i goda vänners lag, det är vad vi tror och hoppas på :-)

Så nu till mitt avslöjande! Eftersom vissa av er ännu inte vet vem jag är, men visat att ni är lite nyfikna här kommer; från några månader till 35 år…! Håll till godo med mina “ superfoton”…måste läsa handboken någon dag (lovar igen)…tills dess så får det duga med profilbilden från Facebook, den enda som är något litet vettig…! *ler*

Hemma 019 Facebookbild
   

Ha en bra dag, det tänker jag ha…i massor!

Kram

6 kommentarer:

Helena sa...

Grattis!!!! Ha det så roligt på festen och ha en bra dag i dag! Kram Helena

Amelie sa...

Stort grattis! =) Då har vi fått svar på varför solen skiner som aldrig förr idag! ;)
Ha det så bra i dag och kalas i morgon på festen! =)

Syster vit sa...

Ett jättegrattis till dig och hoppas festen blir lyckad. Jo det stämmer nog att det blir bättre och bättre med åren. Jag hade sån ångest när jag fyllde 30 men ingen alls när det var dax för 40. Kram Liselott.

UllaMona sa...

Stooort Grattis från mig på Din Dag!
Jättekul med en bild av dig,kul att ha ett ansikte att tänka på när man skriver kommentarer.

Min äldste son är ett år äldre än du, men ändock vägrar jag att känna mig gammal.
Du har så rät så, kuddarna likanar och passar mig.
Kram

UllaMona sa...

värmen gör visst att jag inte kan stava..rätt ska det stå och liknar istället för likanar.

Kram igen

The Primetime family sa...

Inte tant. Ung kvinna i sina basta ar. Vilken fin blogg, hit aterkommer jag garna! towe.