fredag 1 maj 2009

Jag tror att jag har lärt mig…

…något nytt, nämligen flera bilder som ligger jämte varann!

Bild Bild 009
Bild 009

Bild

Tack snälla Mariana, utan din hjälp har jag nog aldrig kommit på det. För er, som även ni vill “piffa” lite med er blogg, gå in och googla på Windows live Writer; gratisprogram som man kan ladda ner, fullt med tips och trix. Hur kul som helst, bara man har tid :-)

Ha en trevlig fortsättning på första maj…jag ska förbereda mig för 30-årskalas (och lite annat som ska firas)  i morgon…:-)

Må så gott!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul när man märker att man lär sig nya saker. Jag kan inte lägga in två bredvid varandra. Tror jag.*ler*
Fina bilder är det!
kram Lallis

Helena Dovier sa...

Tack snälla för välkommen tillbaka-hälsningen - roligt att du tittar in till mig! Kul att få extra snits på bilderna, det ser väldigt fint ut :-)

Ha en fin fortsättning på helgen!

Kram från Helena