lördag 16 maj 2009

Uppdatering…

…i värsta röran! Tänk att allt ska bli upp-och-ner när man fixar lite hemma, måste va nåt i luften…eller? Saker överallt, i alla rum, och dessutom huller-om-buller. Ja, ja strunt samma det blir ju bra i slutändan :-)

Liten uppdatering bara (måste pausa en stund så färgen hinner torka) soffa=dagbädd är inköpt, är såååå glad! Och en mycket snabb men effektiv tripp till det svenskaste av alla möbelvaruhus gjorde att jag fick hem lite annat också…bara nödvändiga saker denna gång…faktiskt!

Nej, på´t igen…ingen rast, ingen ro!

Ha en mysig lördag…och ja, självklart återkommer jag när allt är på sin rätta plats…:-)

Klassresan 022 Klassresan 020
Klassresan 023 Klassresan 021

4 kommentarer:

Limerose sa...

haha...blocket & IKEA är sååå bra. Ses strax, sätter på kaffet nu. Kram

Anonym sa...

Kul att hålla på och piffa hemma!
Hoppas att det är bra med dig. Här är det hemmahelg som gäller med lite små utflykter.
Ha en skön helg.
Kram Lina.

UllaMona sa...

Tänk att jag är likadan när jag städar...putsar fönster, sätter om blommor, syr gardiner, skurhinken mitt på golvet allt samtidigt!
Kram

MODERN COUNTRY sa...

Oj så spennende med nye prosjekt! Vi holder også på og renser opp i røren. For vår del blir det bytte av sofa og maling av soverom, deilig og fikse på våren.

Håper du hadde en underbar helg, og takk for dine fine ord!!
Klem/Aina