tisdag 12 maj 2009

Tänk att det ska vara så svårt...

...att bestämma sig för två enkla, eller en enkel och en dubbel. Jag resonerar fortfarande om vad som ska hända i mitt vardagsrum! Ska jag ha två fåtöljer, eller en fåtölj och en tvåsitssoffa? Kan inte bestämma mig. Ena dan vill jag ha så, och nästa så, men nu så lutar det åt "så". Ska försöka få klart till helgen, det är nog bäst, tror nämligen att jag håller på att få spader snart ha ha ha!
I övrigt så är det ganska lugnt på inredningsfronten, har liksom kommit av mig. Men lite uteprojekt som också bör bli klara till helgen...mycket ska jag hinna på ett par dagar :-)
_______________
Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas du kommer på hur du vill ha det :) vet själv hur det är tog ett jädra tag innan man bestämmde sig för utemöblerna.Man blir ju tokig tillslut.
Hade bra kram

C sa...

Åh du har det så fint. Endera dagen ska jag ta Ellen under armen och komma på besök!