fredag 8 maj 2009

Modig morsa...

...har jag aldrig varit när det gäller hög höjd, karuseller, studsmattor, slalom, vattenlek, och massor av annat. Näpp, men nu ska det bli lite ändring på det...minsann! Nån gång ska man väl (försöka) börja, å varför inte just precis idag när chansen gavs. "Klassresa med äventyrsbana på hög höjd", som det så fint hette. Darriga ben har jag alltid haft, när det gäller ovanstående saker, men efter idag kan jag ärligt säga att de faktiskt har blivit lite stadigare! För jädrar va roligt det va! Får jag chansen igen så slänger jag mig i en jättegunga ett antal meter över marknivå igen...å igen...å igen...! Ååååheeejj!! Tjo hooo!! ______________
Tränar som en tok på att få bort nästäppan. Blev nämligen redigt förkyld med feber och nysningar i stor mängd. Tar det därför lite långsamt med Beach -09, men nästa vecka då blir det dubbelt istället :-)
______________
Ha en bra fredagskväll, jag lever på mitt "gung-rus"...tjo jooo!!!
______________
OBS! INGEN FILM, BARA EN "PRINT SCREEN" SOM JAG INTE ORKADE BESKÄRA!

2 kommentarer:

Min lya och jag sa...

Åh så härligt att "trotsa" sina fobier.....jag är FRUKTANSVÄRT höjdrädd...så jag skulle aldrig våga nåt sånt där. Så visst kan du titulera dig "Modig morsa"

Trevlig helg på dig//L

marianaskeramik sa...

hahaha vad häftigt! modiga du!
ha de bra
marianaskeramik