onsdag 3 september 2008

Avslöjande!

Har inte nåt roligt att skriva om inredning, eller nåt som hänt i livet heller (med lite modifikation). Det är så rörigt på jobbet så jag får snart ett mindre anfall, med förmodligen en uppsägning som kontenta. Nej, så allvarligt är det inte, men det snurrar på RÄTT bra. Håll tillgodo med en lite avslöjande bild, som jag tror räknas som lite rolig...eller!?! Jag drömmer sött...hoppas ni gör det samma;-)
-------------------------------
Jag har inte en vårta i min högra ögonvrå, det vet jag....funderar dock på vad det kan vara för nåt annat???

5 kommentarer:

Limerose sa...

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min blogg.....ha det gott och jag hoppas att du får mer energi när det blir lite "nytt" på jobbet. För du är ju så duktig på det du gör. Kram

Veronika sa...

Vad roligt med en porträttbild mitt ibland alla möbler! Blir lite levande juh! Det är förmodligen ngt som blänkte till i din ögonvrå och som blixten gav ett litet sken av! :-) Kramiz

Anonym sa...

Kul att läsa om dina dagar!=) Vad blond Felix är på kortet^^

Livets Ljusa Stunder sa...

Godkväll.Varsågod. Härligt att det äntligen kom fram. Började bli lite orolig att paketet skulle försvinna eller gå sönder helt och hållet. Hoppas att det kommer till användning- Kändes lite svårt att välja vad jag skulle köpa och skicka iväg.

Kram Vita gåva vännen Linda

C sa...

Haha! Oh - det är götte att få sig ett litet grymtskratt till livs. Tack för att du förgyller en väntande kvinnas dagar! Puss!