måndag 1 september 2008

Oj, vad prylar det var!

Formex, jag säger då det. Så mycket intryck att det kommer nog ta flera veckor att smälta. Allt i inredningsväg, och lite till. Mässan pågår under fyra dagar...finns inte en endaste liten chans att man hinner se allt. Tur att vi hade gått igenom innan vart vi skulle, annars hade det omöjligt att komma rätt. Det visade sig att färgerna som går under den lila till vinröda skalan kommer starkt i höst. Så nu blir min lilla mamma glad! Mig kvittar det...eller?? ;-) Och självklart har vi har beställt nya varor till butiken. Två nya märken (som om vi inte hade nog). Lite mera danskt, dom är bra duktiga dom. Tar nog bort ett par av dom gamla leverantörerna som vi haft, känner att de inte levererar riktigt lika bra som förr. Det kommer nya uppstickare hela tiden, så det gäller att ha lite koll på vem som har bäst, och trevligast sortiment. Det som är helt nytt och mycket häftigt tycker jag är att krokodilen kommer...*fniss* gissa på!!! I övrigt en mycket bra helg. Fritidsaktiviteter som brännboll, och ett par turer på dansgolvet. Sista "sommarfesten" för i år är avklarad (lite vemodigt), det märktes tydligt då det blev mycket kyligt fram på småtimmarna. Tack tjejer för en mycket trevlig kväll! Nu väntar "bara" 30-årskalas och kräftskivor...undrar när man ska hinna ta igen sig...;-) Ha en mycket trevlig måndag...det tänker jag ha! Bild från mässan får ni ingen, för jag glämde kameran hemma! Crap!

5 kommentarer:

Veronika sa...

Av alla dagar glömde du kameran NU? HAha... vad sorgligt. Verkar som om du fått lite brainstorming nu då. Kul så här på höstkvisten, eller sensommaren. Ha en bra måndag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Hej!

Ja...namnet på våra bloggar är onelkligen lika. Roligt att du hittade till min - för nu hittade ju jag till din!

Låter superskoj med Formex. Någon gång hoppas jag att jag har möjlighet att åka.

Hoppas du har haft en bra början på veckan.
//Jill.

Limerose sa...

Kolla in skyltningen jag gjort på Colorama.....LILA !!!!! oj vad jag letade efter lila tyg och små prytlar. Jaja tur att man har lite i sitt förråd från förra året, då var det lila för mig. Kram

C sa...

Ahhh.. fullt ös i fabriken hos dig. Vad kul! Och ja.. tänk att sommaren kom till ett slut i år med... Jag var på formex i våras och det var ju galet stort - men jag ble bara sur för att jag inte fick shoppa själv!

Anonym sa...

Tack kära du för de fina gåvorna i vita gåvor - passade mig perfekt alltihop - det fina vita hjärtat har jag hängt upp i mitt nya kök- den fina vita duken ligger på ett gammalt bord jag har i mitt vardagsrum.
formex låter härligt - jag får nöja mig m hus o hem i oktober - har redan tagit semester en av dagarna. ha en trevlig vecka/kram / marrimoster