tisdag 9 september 2008

Höst-swap...x2!

Känt är ju redan att jag är med i ett gäng med "inrednings-galningar". Vi byter presenter med varann lite då och då. Nu har höstens omgång avslutats, och jag fick mitt paket från Vårt lilla röda. Lite ljus och annat i lite höstiga färger. Tack snälla du!
____________________________
Så till ett annat avslöjande (blev ju ett i förra inlägget oxå...ja, ett halvt iallafall). Min arbetsplats byter lokal! (Hör mitt jubel) Bara ett stenkast bort, men både bättre läge och lokal. Och roligare sortiment, framförallt! Har dock lovat lokaltidningen att inte yppa sortiment innan de har skrivit ett par rader om vad som ska ske. Jag vet ju att en del lokalisar läser min blogg, och det vore ju förkastligt om ni skulle springa å skvallra till min gamla "halv-chef" *fniss*. Klart att vi ska ha kvar mycket av det sortiment som finns i dag, men en del nytt slinker in, och jag är superglad både för mig själv och kunderna ;-)
___________________________
Allt för nu!
Ha en mycket trevlig tisdagskväll!

Inga kommentarer: