måndag 22 september 2008

Jag skulle kunna...

... skriva ett jättelångt inlägg idag. Men det tänker jag inte göra,
men jag ska skriva ner nåt intressant.
..............
Vad får man ut av livet om
man bara ser sig själv...hela tiden, gång efter gång?
..............
Inte bry sig om vad andra tycker. Inte lyssna, inte ha empati.
Låta allt rinna av, och vägra ta åt sig.
Undrar om såna personer förstår hur mycket de sårar?
Undrar om det beror på okunskap, eller nån form av sjukdom? Jag bara undrar?
___________________
Ha en alldeles underbar, förträfflig, trevlig, positiv, glad,
mega-super-tevlig måndagskväll åååå tisda´ så klart!!!

2 kommentarer:

Limerose sa...

Ja, man borde bli trött på sig själv, om man nu inte bara älskar sig själv vill säga. Kram

Helena Dovier sa...

Ofrivilligt har jag precis en sådan person i min omgivning, och det är verkligen inte det minsta roligt. Ibland förstår man sig helt enkelt inte på hur folk är funtade - hur de bara kan vara som de är.

Kram från Helena