onsdag 26 november 2008

Bang...!

Känner nån som är mycket irriterad på saker som hänger för lågt. Det händer relativt ofta i hans värld, att saker hänger för lågt. Han är ganska lång. När jag häromdagen hängde upp min lykta i en genomfart, ganska lågt, tänkte jag med ett leende: tänk va gnällig han ä, det är väl bara att vänja sig, och ducka! Sen gick jag och la mig, och somnade. När jag vaknade efter några timmar var jag allt lite pinknödig, så...ut från sovrummet vidare mot hallen, och BANG! Han är nog inte så gnällig iallafall, den där "Barklund"! :-)
__________
Hoppas ni haft en lika mysig onsdagskväll, som jag. Blev bjuden på risgrynsgröt, skinka och glögg hos Limerose-familjen! Tack!

2 kommentarer:

Millas hem sa...

Ha ha...Ja, ibland får man väl erkänna att ens ideér inte är speciellt genomtänkta!

Men man måste låta sig överbevisas först! :)
Ha det gott!
Kram

Limerose sa...

hahahahahahhaha *asg* jag kan se er framför mig hahahahhahaah!!!!! snyggt det blev med konsolerna i dörröpningen, jag tror jag stjäl din ide. Tack själv för igår. Jag åt brödet till frukost och rosen honungen i teet...mummms säger jag bara, gud vad god honumgen var. Smakar verkligen ros:-) Kram
Psst....var hänger lyktan nu undrar Mattias?