lördag 8 november 2008

Speglar, speglar...

...säg varför kan jag inte låta bli att ta med er hem?! Jag har kommit fram till att jag nog är lite svag för dessa reflekterande prylar. En ny samlarhistoria på gång kanske? Ja, inte vet jag men nu har det iallafall utökats med ytterligare en, en stooor bjässe! Just nu i sovrummet, men nästa vecka kan den hamna någon annanstans...me like iallafall!
________________
Mycket trevlig fredagskväll, by the way! God mat, gott å dricka, å gott sällskap. Tack brudar för de många goda skratten också :-) Me like!
Lördags-mys väntar med sonen. Tacopaj, chibba å must, me like. Tittade på Anna Skipper, som för övrigt inte är direkt smärt själv, såg allt volangvarning på henne också. Det blir nog bra med en vända runt sjön i morgon förmiddag...me like! ________________
-08-glöggen var god. Men jag vet inte om den smakade så mycket blåbär. Betyget blir 6 av 10, tack vare att den inte var så sötsliskig. Me like...a bit!
______________
Må så gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillade 08-glöggen, kände en aning blåbär när den hade svalnat!

Millas hem sa...

Hej!
Tackar och bugar för titten hos mig! :) Gillar dina bilder, älskar att blanda ljust och mörkt! Fastän vitt är favoriten, så måste det ibland finnas inslag av svart eller annat mörkt, annars får det vita liksom ingen effekt!
Trevlig tacokväll!
Kram Camilla

Hemma hos Razzel sa...

Är också lite skeptisk till frk Skipper - särskilt efter att jag läste ett reportage om hennes hem i en inredningstidning. Hon poserade glatt och berättade om inredningen - men läste man noga står det att de just flyttat in och inte gjort om ett enda dugg... ; )