torsdag 20 november 2008

Tidig julklapp!

Jag har unnat mig en liten sak. En tidig julklapp, till mig själv! Om ett par dagar kommer jag att vara ägare till en helt otroligt snygg bild av Lina Gardelid. Som jag tidigare skrivit så är jag lite petig med vad som kommer upp på väggarna här hemma. Ja, inte bara när det gäller tavlor utan även annat, men med just tavlor och bilder så är jag extra försiktig. Jag måste känna att det finns nåt som tilltalar. Jag kan inte hänga upp, bara för att det ska hängas upp! Och nu tog jag alltså tillfället i akt, när jag väl hittade rätt. Säger bara: så läckra bilder! Gå in och njut av hennes allster, på hennes sida. Och även om ni inte unnar er en Gardelid i för tidig julklapp, så kan ni ju skriva ännu en sak på önskelistan!
_____________
Ha en mysig torsdagskväll!
_____________
Bild: Lina Gardelid

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det är riktigt fina saker!:)
Kram Lallis

In my house sa...

Hej hopp.... Jaså,,, Ludde va sig inte lik in real life ;) Så är det nog allt för ofta,,, men visst är ju får skinn så himla fina!!!! sån stämning och känsla över dom,,, just dom luddarna som du kikade på, kanske va några gamla morföräldrar till Ludde =) =)
Hoppas allt är bra, här skiner faktiskt solen,,, tänka sig.... Blir nästan sugen på att dricka kaffet utomhus.... fniss


Kramar om j

Anonym sa...

Hennes änglavingar-tavlor är helt underbara!

Anonym sa...

Ja en bild av super duktiga Lina är ALDRIG fel!!! Jag har själv fått hem ett par bilder jag ska ha i köket nyss, har bra inte ramat in dem än...

Kram Tina

Lina Gardelid sa...

Hej!
Wow TACK för det fina inlägget!
Skulle gå in här och säga att din beställning är på väg nu.. och att du har den i morgon... och så möts jag av det här! :)
Tack snälla goa!
Det värmer ända ner i tårna!

Hoppas du blir nöjd nu!
Stor kram från LINA!