söndag 16 november 2008

Felicia...

...finns numer i min soffa (x 2). I grått. Snyggt. Införskaffades under dagens tripp till det världskända möbelvaruhuset, det med logon i blått och gult. Lite annat plock som ljus, innerkuddar och svarta småtomtar blev det också. Tittade på det gråa fårskinnet, som jag hört så mycket gott om. Inte alls så snyggt som jag trodde, så jag väntar tills jag har råd att köpa ett "riktigt". Hittade även små ljusstakar i svart "smide". Jätteenkla, jättesnygga, jättebilliga...9:-/st!
____________
Och så var vi till det super-mega-tillbyggda-shoppingcentret, och jag säger bara: Ge mig ett kontokort med obegränsat med pengar...satan vad mycket snygga kläder och skor och accessoarer det är i varenda butik. Ny garderob och ny styling, det vill jag ha i julklapp! Ahhh! Gud va roligt det vore!
Jag tror på tomten, jag tror på tomten!
____________
Ha en alldeles förträffligt bra söndagskväll!

4 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Jag tror också på tomten!
fin blogg du har!
Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Jag tror på tomten. Appselut:)
och Felicia heter min dotter. *fnissar'
Kram Lallis

Anonym sa...

hej gumman ;) ja det blev massor med fynd, och renfäll nummer 2 har kommit nu och den är toppenfin (vilken kompensation!!)... ja men prova såpan, jag lovar den luktar inte kattlåda :)

angående ikeas grå fårskinn, så köpte jag mina för kanske ett år sedan, och nu hade mina föräldrar köpt 2 st, och de är inte alls lika som mina, mina är mer långhåriga och lurviga.. synd att de drar ner på kvaliteten..

stor kram sara

Limerose sa...

Jag tänkte åka dit. Tar det vid löningen och inhandla lite smådetaljer.

kram