torsdag 6 november 2008

Blått...

...ska det tydligen vara i år!
BLOSSA -08
Jag har köpt den, men inte smakat ännu. Känns lite konstigt med blåbär i glögg, men dom som har testat påstår att den är jättegod, å då chansar jag. Vi får väl se vad betyget kan bli? Har även köpt
DUFVENKROKS HJORTRON-GLÖGG
även den rekomenderad. Återkommer med betyget på den också!
_____________
Kommer bild på en ny "inrednings-bjässe",
om ett par dagar...vad kan det vara?
_____________
Ha en himla bra torsdagskväll!
_____________

3 kommentarer:

UllaMona sa...

Jag gissar att blåbär i glögg är jättegott...måste ila iväg och köpa en flaska.

Tack för tipset!

Angel.Pearls sa...

Hej..så du lyckades få tag i en flaska..hörde att det var "rusning" till bolaget..Fin helg// Eva

Syster vit sa...

Jag älskar blåbär så vi får se om jag tycker glöggen är god. Kram Liselott