söndag 11 januari 2009

Festerna avlöser varann!

Det vankas 80-talsfest till helgen, och då är det naturligtvis ett genomgående tema på 80-talet. Trodde i min enfald att jag gjort det lätt för mig, och lagt alla utklädningskläder på ett och samma ställe...not! Har letat i alla skrymslen och förråd, och tillsist garderoben. Så när jag låg där och fullkomligt vände uppochner på det allt (vet att kläderna ska finnas någonstans, ju) så var det nåt till vänster som fångade min uppmärksamhet...en kork! Hur kan det komma sig att jag har en champagnekork i sovrummet! Ha ha! Tror att jag måste börja städa oftare, och partaja mer sällan...eller kanske är det bättre tvärtom? Tål att tänka på!
______________
Ha en underbara söndag! Själv så fortsätter jag leta efter spetskjolar, spetshandskar, benvärmare och enorma axelvaddar...ska det vara 80-tal, så ska det!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ja, hu ja 80 talet !!
Glömm inte att tupera håret...
Kram Anna

In my house sa...

Hej.... Åååå, entattoo människa till,,,,, herregud man måste ju få vara lite egen,,, inte som alla andra!!!!
- Ååå så kul med 80-tals fest.... Vi har oxå vatt på de, för flera år sen,,, skit kul att göra sig iordning.... Vi va så fina!!! Du skulle sett mina foton juh,,, för inspiration 0)

Lycka till,,, och duu... Tråkigt med väntetid,,, Här fanns ingen tid förrens i Maj,,, usch!!! få se hur jag gör,,, kolla fler ställen kanske....

Kraaaam josse

Anonym sa...

Du bara MÅSTE lägga upp bild på din 80-talsoutfit sen! =)