onsdag 7 januari 2009

Pokerface!

Alla ni som spelar Poker och "freerollar" och "ålar-in" på nätet, och på diverse gröna dukar hemma vid köksbordet...jag finns på dansgolvet å gör det samma...fast på ett lite annat sätt!
Feel the move!
Tror att det är det lilla tunga i bakgrunden, som får mig att gå igång. Och visst är det lite Boney M över det hela? *fniss* Blir tillochmed sugen på att börja städa...tur att det börjar bli sent, och strax dags för sängen, annars vetetusan :-) Måste laga stereon, här ska poppas! Och: jag vet vad texten syftar till, å inte bryr jag mig heller...oops! :-) Såå bra är den!
____________
Ha en förträffligt fortsatt bra ti..mån..nej, onsdagskväll!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Nu länkar jag till dig, hoppas att det är ok?
Kram Anna

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Klart att det är ok!

l

UllaMona sa...

Ja du, blir man sugen på att städa....så kanske även jag borde lyssa...för det är väl det du gör;-)))
Kram