måndag 5 januari 2009

O´boy vilket vackert väder!

Ska det vara vinter ska det vara precis så här. Lagom med snö, minusgrader och strålande sol. Hörde att det ska vara istappar i näsan för att det ska vara riktig/äkta vinter...jag tycker det är mer än lagom när det klibbar i näsan, som det gör nu när termometern visar runt minus tio-minus femton :-) Jag njuter i fulla drag, men ska vara ärlig och säga: KOM VÅR Å SOMMAR!!! Fast inte ännu, men snart...:-)
______________
Ha en underbar måndagskväll...eller vilken dag i ordningen det nu är...blir lite virrig!
______________
Bilden är tagen med min nya mobil...nu har jag alltså alla chanser i världen att ta bra bilder! *ler*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Ja nu är det mer lagom temperatur, -23 är lite väl häftigt!
Hoppas du har haft en bra jul och lite roligt nyårsfirande. Du har väl också haft lite ledigt antar jag?!

Nu var det ett tag sen "sist", så hoppas vi syns inom en snar framtid:-)
Kram Eva (B)

Unknown sa...

Fin bild! Jag längtar som sjutton till våren! Jag vill till stugan som nästan är klar för inflyttning...

Bloggullet sa...

Såna fina bilder, här i skåne har vi barmark. Det blir kanske vår innan vi fått någon snö. Vad har du för mobil som tar så fina bilder?
Nu ska jag följa din blogg.
Kram

Helena Dovier sa...

Vilken vacker vinterbild! Inte illa att få till en sådan med mobilkameran!

Kram från Helena

sjömilla sa...

Hoppas allt är bra och kan vi inte ringas nån dag!

annashusidingtuna sa...

Längtar också till våren!
Januari och februari är så långa de tar liksom aldrig slut.
Fin bild och den hade du tagit med mobilen? Måste vara en helt suverän telefon som tar så skarpa bilder.
Kram Anna

In my house sa...

Hej.... Jaaa, nu har vi ett helt år, att fylla med ???? iallafall mycket fix och don hos oss..... Hoppas på ett bra år....

- Vi har oxå snö,,, lagom mycket... ska precis ge mig iväg på en promenad med Snuffe,,, MEN hmm, hoppas de inte ä halt,,, för då sitter mina tänder risit kanske!!! det kan ju bli förödande =) fniss (ta i trä)


God fortsättning...... Kraaaaaam j