måndag 19 januari 2009

Jag har träffat en blogg-kändis!

Formexmässan kom, och gick, och det var så roligt. Inte lika mycket med nyheter som på höstmässan -08, men det är ju förståeligt med tanke på att det känns som att jag besökte den för ett par veckor sedan, tiden går verkligen för fort! Kanske kan det även bero på alla kriser som råder lite överallt? Tur att inspiration är gratis, det fick jag en hel del av...tillslut blev man nästan yr av alla lampor, dukar, krukor, tallrikar, förvaringar, ljus...och kort! Ja, just det: kort! Jag besökte nämligen Lina som har Lina Gardelid Art. Beställde ju en bild av henne innan jul, och har verkligen fastnat för hennes alster. Så jätteduktig på att teckna, och påhittig! Himla skoj att träffa en bloggare (som man inte känner sedan tidigare) lite hastigt och lustigt men det kanske blir fler gånger, vem vet? Mycket roligt var det iallafall!
______________
Och även 80-talsfesten flöt förbi..."flöt" är verkligen det mest passande ordet. Men det är bara att ladda inför nästa partaj...på lördag...oj, oj...hur ska detta sluta :-)
______________
Och så har jag fått award(er) igen! Snälla Bloggullet och Tussegumman tyckte båda att jag var värd det. Tack snälla ni!
Och så var det tatueringen: den håller fortfarande på att finjusteras, men snart så. Den kommer att göras här, på hemmaplan. Det andra alternativet var att stå på väntelista hur länge som helst, och sååå länge kan jag inte vänta :-)
______________
Och tillsist påminner jag er alla som läser, och skriver kommentarer, att utan er vore detta inte skoj! Tack!
_____________
Må så gott!

2 kommentarer:

In my house sa...

Tuff tattoo =) fniss.... Å grattis till utmärkelsen kul.... Jag hade velat besöka Formex, men de ligger ju så långt ifrån mig!!! kan tänka mig att man blir deppig av allt fint!!!

- Kul att 80-tals festen blev lyckad.... Å duuu, 80-talet då ska de ingå dricka!!! hehe...

Ha de gottit kraaam j

marianaskeramik sa...

så du har varit på formex! lite avis blir jag för jag har aldrig varit på detta. hmmm vi får väl se hur tatueringen blir
ha de så bra
marianaskeramik