fredag 20 mars 2009

Brist på sängbord...

...gör att man får ta till andra idéer och banor för en bra lösning. Har letat sängbord i flera år, i tre närmare bestämt. Sen jag flyttade till den här lägenheten kan man säga, men ännu har jag inte hittat några som jag vill ha. Efter omflyttningen i vardagsrummet så blev det en hylla över, så vips placerades den bakom sängen, och vips har jag ett (om än långt) perfekt sängbord! Lite hotell-lyx-känsla blev det...så länge har jag letat sängbord! Ha ha!
____________
Har kanske löst möbleringsproblemet med dörrar, tv-apparater och fåtöljer, men bara kanske. Saknar en fåtölj, och måste nog få fatt i en sån innan det går att se hur man ska lösa det hela...har snart slitit av allt hår *gapskratt*
____________
Ha en alldeles förträfflig fredag!

1 kommentar:

Limerose sa...

jag funderar oxå på sängbord....vet inte hur det skulle fungera med hylla bakom då vårt snedtak börjar strax ovanför....kanske skulle bli knasigt. Annars är jag inne på 2 vägghyllor kankse gamla trälådor eller nått...vi får se vad det blir. Kram