lördag 7 mars 2009

Tillbaka!

Då var det mesta klart! Har bytt rum med sonen, flyttat garderober från hallen för att göra plats för dator, och nån form av halv-kontor. Tyvärr blev det inte någon "walk-in-closet"...jag mätte fel (har hänt förr, borde inte bli förvånad) en vacker dag kanske jag kommer på en bra lösning, men det får vara för nu. Hittade även en plats för mitt gamla ladugårdsfönster i mitt nya sovrumsfönster, blev helt ok. Har inte hunnit få riktigt allt på plats; hyllplan, sladdragning, målning av mitt nya lampfynd, och lite annat piff är kvar. Måste även få tag på sängbord, men hittar inga som jag vill ha så det får ta den tid det tar. Känns bra att det hela är över, för gud va tunga möbler kan vara, men nu väntar nästa projekt: flytta om i vardagsrummet. Japp, sonen måste ju ha dörr till sitt rum, och då måste jag flytta om hela möblemanget, det funkar liksom inte annars. Bara att ta nya tag, men jag ska vila ett par dagar, blir nog bara tok annars *ler*
____________
Nu måste jag surfa runt till er andra,
har ju missat flera dagar av bloggning!
____________
Ha en fortsatt trevlig lördag!
____________
P.S Har fått mitt paket i swap-bytet,
tack snälla hemliga du!
Bilder kommer i nästa inlägg!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ja, det kan verkligen vara tungt och klurigt att flytta möbler genom dörröppningar osv.
Men nu har du iallafall klarat av det och det var strongt gjort tycker jag!
Kram Anna

Limerose sa...

Detta måste inspekteras IRL. Kommer någon dag & hälsar på men lilla Meja. Kram och trevlig helg!

marianaskeramik sa...

det blev jättebra!
vilken snygg koffert/kista du har framför sängen!!
ha de gott
marianaskeramik