onsdag 25 mars 2009

Finn fem fel...

...eller iallafall ett! Kan ge som ledtråd att det skulle ha blivit våfflor till middag. Det blev det inte. Åter igen har de elektriska prylarna fått spader i min närhet. Börjar tro att jag verkligen har någon form av utstrålning som stör deras sätt att leva i min närvaro. En efter en dör de, eller jävlas så att jag håller på att få en infarkt och därmed trilla av pinn och dö. Tror att jag ska flytta ut på landet...långt...utan ström...nej, det blir nog för tråkigt?!? I vilket fall så löste vi kvällsmaten med att göra plättar. Om någon skulle råka ut för samma missöde som en annan;
det går att göra plättar av våffelsmet...blir bara lite krispigare än vanligt!
___________
Ha en trevlig lill-lördags-kväll!
___________
Kommer att bli ett tidigt sänggående ikväll,
gissa om jag ska gotta mig i premiärnummret
av Leilas nya tidning :-)

3 kommentarer:

Mitt smultronställe sa...

Nej vad syn... gott med plättar också...
Jag får nöja mej med att se henne på tv i kväll...

Ha det bra, kram Camilla

Ida sa...

Ja verkligen :) Skönt dte är gjort.
häftiga mjölk paket såg dom idag oxå.Synd dom ska bara ha ett tag. :S
Hade bra kram

Lauras gård sa...

Tack för titten hos mig! Så det bidde inga våfflor... Ja, plättar går väl lika bra! Gott med sylt och grädde. Här blev det våfflor till efterrätt. Alla var redn proppmätta, men en eller annan slank i alla fall ner... Kram Stina