fredag 20 mars 2009

Syns det inte...

...så finns det inte! Ännu en gång har mänskligheten "lurat" tekniken, tji på de! Som bekant hatar, riktigt hatar jag elektronikprylar. Mycket för att de ha en förmåga att strula i min närhet, men också för att de är såååå fula (utom Roberts Radio) och alltid ställer till det när man ska möblera. Tänker närmast på tv-apparater som alltid ska vara i centrum så man inte kan ställa soffor eller andra sittdon där man egentligen vill ha dem. Nu har jag iallafall gömt mitt elände, gud så skönt! Praktiskt för när man verkligen vill se, då är det bara att dra åt sidan :-)
__________
Ha en mysig fredagskväll!
__________
Förgrymt vilken dålig bild, men det är så mörkt! Sorry!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej! Vilken sida,jättefin;)
Jag minns ju inte den krångliga adressen, men med lite google så hittade jag fram till slut.
Nu skall adressen sparas så en kan kika in. kram