onsdag 11 mars 2009

Förmodligen...

...har jag sålt mina soffor! IKEA here I come! Nej då, inte riktigt, men jag måste ju skaffa nåt att sitta på. Har ett förslag som kommer att funka, om det bara blir klart nån gång. Tokigt det där när man är flera parter som byter i olika riktningar, man måste ju liksom vänta och det är jag inte känd för att vara bra på. Hursomhelst så kommer det att bli bra med lite nytt, känner att jag tröttnat lite på ljusa sittmöbler...fast nästa månad kanske det ändras igen...ha ha!
______________
Ha en trevlig onsdag, trots att det är nåt
hemsk vitt som dinglar från ovan :-)

3 kommentarer:

Limerose sa...

ok....hur blev det med de blommiga schäslongerna som du ringde på?

UllaMona sa...

Jag har en (håll i dig) skogsgrön soffa som jag vill slänga ut med jämna mellanrum...men när det kommer till kritan så blir den kvar, den är såååå himla skön att sitta i..istället ändrar jag kuddar och gardiner.
Trevlig Helg!
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Jamen det är ju lite sådär-
Man ändrar sig lite titt som tätt tycker jag.
Ska bli kul att se vad det blir sedan.
Kram Lallis