onsdag 27 augusti 2008

I still got it!!!

Har just varit med om nåt alldeles, alldeles underbart!!! Ytligt men mycket stärkande för både självkänsla och självförtroende! Känner mig som ny! Livet flyter på, som man brukar säga! Lovely! Gissa vad??? Jag fick visa leg på Systembolaget!!! Ha! De ni!
*big smile*
Är trots allt 34 bast, ju ;-) Där fick han som fällde kommentaren innan sommaren (den om hur jag såg ut, och hur barnens mamma såg ut). Släng dig i väggen sucker! Ja, ja nog om det, tillbaka till verkligheten. Jag åker till Formex i morgon. Trevligt att få shoppa för andras pengar...sånt gillar jag! Hoppas verkligen att det är bra, så man får lite ny höst-inspiration både till hemmet och till butiken. På tal om butiken, så sker det förändringar...??? Ha en mycket trevlig onsdag, det tänker jag att ha. Jag ska fortsätta suga på "tabletten" att han faktiskt trodde att jag var yngre än 25 år!!!

5 kommentarer:

Veronika sa...

34? Nu skojar du?

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vad kul att få visa leg.
Blir avundsjuk att du får åka på mässa,vi är nog många som vill dit.
Kram /Irene

In my house sa...

Hihihi,,, sånt är ju alltid välkommet och kul... =) Vad mycket mysigt du har gjort! Hoppas att allt ä bra! Kram josse

Limerose sa...

kul :-)

C sa...

Du är ju hot foxy mama så jag är inte förvånad - även om du ser bättre ut än en ung spätta på 20 om jag får tycka till!